Monday 15 January 2018

7 pytań do Marty Remży po wizycie we Włoszech


7 questions to Marta Remża
wspomnienia z wizyty w szkole w Casteldaccia
( Włochy) w ramach Erasmus+
w dniach 5.11 – 10.11.2017
1.Nigdy nie zapomnę mojego pierwszego lotu samolotem oraz noszenia krótkich spodenek w listopadzie.
2. Bardzo polubiłam rodzinę u której mieszkałam. Bardzo zaprzyjaźniłam się z Clarą. Mam nadzieję ze latem mnie odwiedzi.
3. Zaskoczyły mnie ozdoby które okazały się marcepanowymi ciasteczkami ręcznie malowane i formowane na kształt owoców i warzyw … a także pieczonego kurczaka.
4. Wieczorami bawiłyśmy się wyśmienicie grając w gry planszowe i Kinekta.
5. Najbardziej podobało mi się kiedy zwiedzaliśmy stare zabytki, muzeum i Palermo. Niezapomniana przygoda.

6. Będę miło wspominać spotkanie z Pinokio, na którym rosły nam nosy 😊. 


7. Szkoła we Włoszech była bardzo duża i można było się tam zgubić! Nie ma tam szatni ani stołówki, lunch każdy ma ze sobą. Klasy liczą od 8 do 14 osób. Podręczniki są bardzo grube i liczą nawet po 500 stron. Najbardziej podobała mi się lekcja plastyki, bo każdy z uczniów bardzo ładnie rysuje.


No comments:

Post a Comment